Jak zamawiać?
Wszystkie prezentowane bukiety to tylko przykłady naszych możliwości, oczywiście istnieje również możliwość złożenia indywidualnego zamówienia, skomponowanego w całości z wybranych przez Państwa kwiatów. W przypadku indywidualnego zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu ustalenia szczegółów zamówienia. Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności. Najlepiej złożyć zamówienie z wyprzedzeniem jednodniowym, a w przypadku kompozycji ślubnych z wyprzedzeniem kilkudniowym.
Formy płatności
Kwiaciarnia zapewnia dostęp do szybkich i bezpiecznych płatności, których gwarantem są najlepsi operatorzy. Obsługujemy płatności PayPal i PayU. Za zamówienie można zapłacić ponadto klasycznym przelewem na konto oraz za pobraniem.
-Przelew internetowy
Przelewy realizowane są przez operatora PayU (dawniej Platnosci.pl). Po wybraniu jednego z niżej wymienionych banków, zostaniesz przeniesiony na stronę internetową operatora (PayU), a następnie na stronę Twojego banku, do okienka logowania. Odbiorcą płatności jest PayU S.A. ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. PayU wykonuje jedynie autoryzację płatności. Pełna kwota za zamówienie przekazywana jest do Kwiaciarni
-PayPal
Zapłać kartą kredytową lub z salda konta PayPal.
-Przelew pocztowy / tradycyjny
Zapłać za zamówienie bezpośrednio na nasze konto bankowe:
Kwiaciarnia Tropikalny Ogród Monika Chmiel, ul. Architektów 6/2, 35-001 Rzeszów, Polska.
Bank Pekao BP SA
Nr: 50 1020 5558 1111 1740 7430 0024
Dla przelewów zagranicznych:
Numer IBAN: PL50 1020 5558 1111 1740 7430 0024
Numer SWIFT: BPKOPLPW
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
-Za pobraniem
Za dostawę zapłacić możesz również kurierowi w chwili odbioru przesyłki ( na terenie Rzeszowa ).
Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie.
Nie przekazujemy zamówień do realizacji na podstawie potwierdzenia wykonania przelewu.